ساعت تحویل سال ۱۳۹۰ در ایران و چند کشور دیگر


ساعت تحویل سال 1390 خورشیدی در ایران و چندکشور دیگر


کشور ساعت دقیقه ثانیه روز
ایران 2 50 45 دوشنبه 1 فروردین
انگلستان 23 20 45 یک شنبه 20 مارس
اروپای مرکزی و غربی 00 20 45 دوشنبه 21 مارس
شرق آمریکا و کانادا 18 20 45 یک شنبه 20 مارس
غرب آمریکا و کانادا 15 20 45 یک شنبه 20 مارس
ترکیه 01 20 45 دوشنبه 21 مارس
ژاپن 10 20 45 دوشنبه 21 مارس
استرالیا - سیدنی 12 20 45 دوشنبه 21 مارس

اسدالله نیک نژاد و رسانه ها: یک بام و دو هوا

اسدالله نیک نژاد و رسانه ها: یک بام و دو هوا


اسدالله نیک نژاد معروف به اسی نیک نژاد متولد سال ۱۹۶۰ در تهران است. او فوق لیسانس کارگردانی سینما از دانشگاه هنر کالیفرنیا است. او کار در سینما با همکاری امیر قویدل با فیلم «برنج خونین» شروع کرد و سپس به آمریکا سفر کرد و در تلویزیون و سپس سینمای این کشور مشغول به کار شد.

در کارنامه تهیه کنندگی اسی نیک نژاد چهارده فیلم و سریال تلویزیونی به چشم می خورد. در بین این فیلم ها عناوینی دیده می شود که شهرت خود را مدیون بی پردگی و نمایش امیال جنسی انسان هستند، فیلم هایی که به هدف تحریک جنسی تماشاگر ساخته می شوند.





جمعه شب در برنامه « راز »  مهمان آقای نادر طالب زاده « اسدالله نیک نژاد » : کارگردان بود. تا اینجا یه مجری هست و یه کارشناس. اما اشکال کار در موجودیت این مهمانه . کسی که برای داوری همین جشنواره فجر اخیر دعوت شده بود و نیومد و کلی هم دعوت کردنش جنجال به پا کرد. روزنامه ها و سایت ها کلی از سوابق این آقا نوشتن و هاشم میرزاخانی، مدیرعامل انجمن سینمای جوان و قائم مقام جشنواره دعوت کننده اسی نیک نژاد رو متهم کردن که چرا ندونم کاری کرده. بالاخره « اسی » نیومد و قائله ختم به خیر شد! اما این همه بزرگ نمایی و افشاگری در مورد « اسی نیک نژاد » انجام شد چرا  دیگه رسانه ملی خطای مدیرعامل انجمن سینمای جوان رو تکرار کرد. یعنی !؟؟؟  



سریال «خاطرات کفش قرمز» که نیک نژاد یکی از مدیران تولید و تهیه کنندگان آن است، مجموعه ای است که هر قسمت ان چند بخش اروتیک با محوریت خاطرات یک زن ساخته شده است. سریالی که در نمایش برهنگی هیچ منعی برای خود قائل نیست. این سریال در پنج فصل (۱۹۹۲ تا ۱۹۹۹) تولید شده است. یکی از کارگردانان این سریال زلمان کینگ است که با فیلم هایی پر از صحنه های اروتیک چون «ارکیده وحشی» و «انحرافات زنانه» شهرت دارد.
نیک نژاد همکاری خود با کینگ را در فیلم «دریای سیاه ۲۱۳» ادامه داد، کینگ در این فیلم محصول سال ۱۹۹۸ یکی از نویسندگان فیلمنامه بود. «دریای سیاه ۲۱۳» داستان عکاسی است که برای گرفتن عکس هایی به همراه رئیس و دستیارش سوار بر کشتی شخصی به دریا می روند. این فیلم ملغمه ای از اکشن، برهنگی و انواع انحرافات جنسی است.
همکاری نیک نژاد با کینگ و رافائل ایزنمن (کارگردان «دریای سیاه ۲۱۳») در فیلم «جایی به نام حقیقت» محصول سال ۱۹۹۸ ادامه یافت. داستان دوستی دختر یک مزرعه دار با یک گاوچران و پیدا شدن سروکله زنی است که تمامی عاشقان این دختر را اغوا می کند.
نیک نژاد و کینگ در سال ۱۹۹۸ در یک فیلم دیگر به نام «در دستان خدا» با هم همکار بودند. این فیلم به کارگردانی کینگ بود و رویه ای جدا از دیگر فیلم های این دو داشت.
سال ۱۹۹۹ زوج نیک نژاد تهیه کننده و کینگ کارگردان فیلم «شرم، شرم، شرم» را عرضه کردند، فیلم داستان زنی است که زندگی جنسی خود دچار سردرگمی شده است و به همین دلیل به انواع روابط تن می دهد.




پس از این در سال ۲۰۰۰ زلمان کینگ فیلمنامه «زنان در شب» را نوشت و کارگردانی کرد که تهیه کنندگی آن را نیز نیک نژاد برعهده داشت. فیلم روایت گر سه داستان سرشار از انحراف جنسی بود که خط داستانی آن بیشتر توجیهی برای نمایش اندام زنان بود.
نیک نژاد در سال ۲۰۰۲ یکی از تهیه کنندگان سریال ۱۳ قسمتی «ChromiumBlue.com» بود. سریال داستان علاقه یک مدل مرد به یک مدل زن بود. فیلمی سرشار از برهنگی و انواع انحرافات جنسی که زلمان کینگ کارگردان آن بود و در سال ۲۰۰۳ فیلمی نیز براساس آن و باز هم به تهیه کنندگی نیک نژاد ساخت.

گریم سریال « مختارنامه»

گریم سریال « مختارنامه»

چقدر در مورد گریم سریال « مختارنامه »‌ حرف های خوب و بزرگ گفته شد. مثلا سرپرست گروه گریم ـ مسعود ولد بیگی- و دستیارش  گفته اند که گریم این سریال به قدری خوب و حرفه ایه که برای همه ما یه کلاس درس و حتی دانشگاه بود. چون چیزهای زیادی یاد گرفتیم مثلا از روند کار گریم بازیگران فیلم و اسلاید و آرشیو تهیه کنیم که قبلا در هیچ سریال تاریخی این کار انجام نمی شد. خب چه خوب!

تا اینجا که باید تعریف و تمجید کرد و دست مریزاد بهشون گفت اما تو این بیست و سه قسمت که از پخش سریال مختارنامه می گذره گریم مختار به خصوص خیلی تغییر می کنه. یه وقت می بینی مختار زخمی شده اما تو همون قسمت گریم زخم و ریش و مقداری سفیدی مو و ریش تغییر کرده . یا تو یه قسمت مختار کمی مسن شده اما چند قسمت بعد که جلو میره مختار حتی جوان هم شده. این قضیه در مورد شخصیت حاکم کوفه که مختار رو به سردارسپهی منسوب کرد هم زیاد تو ذوق می زد.

نمی دونم با اینکه از گریم سریال « امام علی(غ) » اینقدر تعریف نشد و نگفتن که گریم ها ثابت بود تا جایی که می شده  و این حرف رو در مورد گریم سریال «‌ مختارنامه »‌ زدن پس این همه پس و پیش شدن گریم ها و  تغییرها و سوتی های  جزئی که خیلی هم تو چشم می زنن چیه ...؟

اعتراض کمیته ملی المپیک ایران به طراحی لوگوی المپیک 2012 لندن

 اعتراض کمیته ملی المپیک ایران به طراحی لوگوی المپیک 2012 لندن 
به گزارش سایت خبری رسم ،براساس خبر ارسالی، رئیس کمیته ملی المپیک ایران در نامه‌ای خطاب به ژاک روگ، رئیس کمیته بین المللی المپیک مدعی شده که طراحان این لوگو از سازمانی صهیونیستی و فراماسونری هستند.
محمد علی آبادی گفته طراحی این لوگو، «اقدامی بسیار زشت و خلاف شعارهای ارزشی المپیک» است.
 
ماجرا چیست؟
طراحی 2012 به گونه‌ای است که برخی منتقدان آن را به شکل کلمه zion به معنای صهیون دیده‌اند. آنها می‌گویند اگر منظور فقط 2012 بوده، آن نقطه اضافه چیست؟ مساله هم از همین نقطه شروع می‌شود چرا که عدد 2012 لاتین نقطه ندارد و منتقدان هم می‌گویند این نقطه همان نقطه روی حرف i در کلمه zion است.
گفته شده طراحی این لوگو را شرکت ولف اولینز انجام داده و بابت آن چهارصد هزار پوند دریافت کرده است. همان منتقدان می‌گویند این شرکت متعلق به یک فرد یهودی است.
این لوگو چهارم ژوئن 2007 طی مراسم ویژه‌ای رونمایی شد، اما از آن زمان اعتراضی به آن نشد و اکنون کمیته ملی المپیک ایران، نخستین نهادی است که به طراحی این لوگو اعتراض کرده است.