بازخوانی یک کتاب

بازخوانی یک کتاب

وقی اول دبیرستان بودم کتاب « سمفونی مردگان » رو خوندم . الان که صد صفحه اول کتاب رو می خونم از اون زمان خودم متعجب می شم که اصلا تو اون سن و سال چرا یه همچین کتاب به هم ریخته ای رو خوندم و به این نتیجه رسیدم که دلیل سخت و طولانی بودن جمله هایی که می نوشتم به احتمال زیاد تاثیر کتابهایی با این سبک نوشتن می تونسته باشه.

الان کم تر سخت فهم و طولانی می نویسم البته اگه چیزی بنویسم!

احتمالا فردا کتابو تموم می کنم و درباره اش می نویسم.

نظرات 2 + ارسال نظر
امیرعلی شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:34 ب.ظ http://aghazadeh.niniweblog.com/

خاله جون،بلیط کنسرتم پیش فروش شده بود، از اینکه نمیتونستم دعوتتون کنم شرمنده بودم. برای همین هیچی نگفتم. ایشاالله کنسرت بعدی، تکنوازی ویولن دارم با ویلون خاله مهرنوشم!

آخ آخ پسر کوچولو! این دفعه زنگ زدی بهم بگی می خوای چیکار کنی!

بهمن جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:39 ب.ظ http://resanehayenovin.blogfa.com/

هنوز تموم نکردی کتابو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد