دخترای ایرونی ، دختر آنگولایی ملکه زیبایی سال 2011 شد

دخترای ایرونی، دختر آنگولایی ملکه زیبایی سال 2011 شد 
جام نیوز از سایت العربیه نوشت: «دختر 25 ساله آنگولایی مقام اول ملکه زیبایی جهان در سال 2011 را به خود اختصاص داد.»

هیئت داوران در فینال این مسابقه ها از لوپز پرسید که در صورت پیروزی در این رقابت آیا عمل زیبایی انجام خواهد داد؟ و او در پاسخ گفت: " من به زیبایی خودم قانع هستم."
وی به تیم داوران و تماشاگران حاضر گفت : «من از زیبایی درونی خود لذت می برم واز خانواده ام ارزش های اخلاقی زیادی یاد گرفتم و قصد دارم در زندگی به آن ارزش ها عمل کنم.»

به نظرم تنها دلیلی که می تونه باعث درج این خبر در پایگاه اطلاع رسانی جام نیوز شه این بوده که آهای دخترای ایرانی که تا حالا ملکه زیبایی جهان نشدین با این همه عمل جراحی و کم و زیاد کردن این قسمت و اون قسمت صورت و بدنتون باز هم نمی تونید ملکه زیبایی بشین. ( اینم عکسش) لا اقل از این آنگولاییه یاد بگیرید به حرف خونواده هاتون باشین و ....

نظرات 1 + ارسال نظر
بهمن جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:36 ب.ظ http://resanehayenovin.blogfa.com

سلام
کلی تغییر دادین اینجا را
آره زیبایی درون انسانه
اگه درون زیبا بود همه چیز هم زیباست
سیرت زیبا به ز صورت زیبا
صورت زیبای ظاهر هیچ نیست ای برادر سیرت زیبا بیار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد